Stránky

čtvrtek 17. dubna 2014

V hlavní roli pastelová

Krásný večer..

Pastelové barvičky k jaru neodmyslitelně patří a s blížícími se Velikonoci mi na nehty přišly velmi vhod. Nechtěla jsem se s něčím kreslit a dělat si z nehtů kraslice, to bych asi ani nezvládla a pastelové barvy a puntíky nejenže teď opravdu frčí, ale přijdou mi jako něžná a roztomilá varianta pojetí svátků jara. I když nikdy neříkej nikdy, aby mě to ještě nepopadlo a během pár dnů jste tady neměly nějakou pěknou pestrobarevnou divočinu s kuřátky a zajíčky :D.

Je to sice dost v předstihu, Velikonoce přece ještě nejsou, ale možná někomu vnuknu nápad nebo někoho právě na Velikonoce inspiruji a ráda uvidím jiné nápady a nebo tvořivější pojetí toho mého.

Na tomhle nail artu, jestli se tomu vůbec tak dá říkat, vůbec nic není a snad ničím se nedá zkazit. Stačí, když jste, jako každá lakomaniačka, vyzbrojené laky v pastelových barvách, máte bílý lak a zdobítko na dělání puntíků.... A zábava může začít. 
 





Použité láčky 
Všechny barvičky, co jsem použila jste měly možnost vidět v předchozích článkách, tak je ani blíže nepředstavuji. A co vy? Máte taky nějaký plán s nehtíky na svátky?

8 komentářů:

  1. To je tak krásný <3 Všechny barvičky, co jsi použila spolu vypadají nádherně a puntíky za tím udělaly sladkou tečku. :)) Na pastelkách si teď vážně ujíždím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Romí, Tvé komentáře mi vždycky udělají takovou radost! :))

      Vymazat
  2. Krásný, jemňoučký, asi to půjdu zkusit!! Děkuji za inspiraci, krásný barvičky:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je hezké, děkuji. Určitě to zkus, je to nenáročné a vypadá to moc hezky! :))

      Vymazat
  3. Tak tohle je parádní:) ty jsi šikovná. Chválím moc blog i nápady. Kdybys měla někdy chuť, mrkni ke mně.
    Hezký den, B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc, určo se k Tobě moc ráda mrknu :)

      Vymazat
  4. Krásné :) Poslední dobou jsem ujetá do puntíků :D Mimochodem, hledám nějaký lak Baby Blue, tak se chci zeptat jestli nemáš například něco na doporučení :)
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Puntíky jsou super :D Možná i proto, že nic jiného na nehtech neumím :D Baby Blue lak.. teď se mi strašně líbí ten nový od Maybelline Super Stay 7 Days - Uptown Blue. Předevčírem jsem si kupovala jeho růžového brášku Pink in the Park, to jsou obojí takové pastelkové jemné a hlavně krásné barvičky. Baby pink a baby blue. U mě prostě víc vede ta růžová, zvlášť když byl v akci ze 109 za 70 Kč. Kdyby byl za 50 tak jsem vzala i modrý :D

      Vymazat