Stránky

neděle 17. května 2015

Růžová nálož laků od miss sporty - 040, 045, 065

Krásný nedělní večer, 

dneska to bude příspěvek rovnou o třech nově ozkoušených lacích od Miss Sporty. Narazila jsem na ně úplnou náhodou v DMku, když jsem si všimla, že původně laky Clubbing Color mají novou etiketu. Běžně tenhle stojan obcházím bez povšimnutí, chladnou mě nechal i tehdy, když staré laky vyprodávali za 15 Kč (a věděla jsem proč). Ale tentokrát mě zaujaly rovnou tři odstíny růžové, a když jsem se nemohla rozhodnout, který vezmu, vzala jsem rovnou všechny po třiceti korunách. A to i přes to, že mi hlásek v hlavě napovídal, ať to nedělám, protože zrovna s těmito laky nemám dobrou zkušenost. No o výsledku čtěte dál. 

Tyhle laky mají nový obal, který hlásá schnutí za méně než jednu minutu a každý kousek se dá pořídit za 30 Kč. Nově si prý můžete vybrat z 18 odstínů duhy. Laky mají typický široký a plochý štetec střižený do kulata. Doporučuji si v drogérii zkontrolovat, jestli je štěteček opravdu správně střižený, protože já bohužel natrefila na kousky, které byly zubaté a nerovně střižené. 



040

Nula čtyřicítka je moc krásná barva, kterou na nehtech zbožňuji. Je jemná, romantická a není nápadná, zkrátka ideální na všechny příležitosti, pokud chcete mít jen hezky upraveně vypadající nehty. Je hodně světle růžová, skoro až béžová. První vrstva se mi lakovala strašně dobře, sice úplně nekryla a dělala proužky, ale moc mi vyhovovala konzistence laku i široký štěteček, který se dostal všude a lak se rozlil po celém nehtu. Bohužel zklamání se dostavilo hned po nalakování první vrstvy, kdy se začly objevovat první bublinky. Horší to začalo být s druhou vrstvou, kdy mi přišlo, že lak zhoustnul, začal se lepit a vůbec se mi nechtěl rozprostřít po vrstvě první. Tahal se jak žvejka a dělal nehezké proužky a brázdy, navíc po uschnutí vyskákalo snad sto bublinek. I přes to, že lak by snesl ještě vrstvu třetí, jsem jí nenanesla, protože už při druhé mi přišlo, že mám velký nános laku a třetí by už působila jako bambule. Nemluvě o dlouhém schnutí, které zdaleka není méně než jednu minutu, přišlo mi ještě asi po 3 hodinách, že lak není úplně proschlý a měla jsem pořád pocit, že si na nehty musím dávat pozor. 









045

Další růžovější odstín má číslo 045 a je méně zlobivý než jeho kolega. Je to krásná pastelová barva, která se v tomto období moc dobře nosí a hlavně krásně vypadá. Musím říct, že se ze všech tří lakoval nejlépe. Pěkně se mi vykreslovaly obloučky a konzistencí mi taky moc vyhovoval. Bohužel bublinky se objevily i u tohoto kousku, ale s Top Coatem to nebylo tak strašné. I schnutí bylo o něco rychlejší. S výdrží už to tak slavné nebylo, protože už druhý den začal praskat a loupat se. Ale je krásný, co myslíte?






 

065
 
A poslední je číslo 065, který je výraznější růžové barvy. Jeho lakování mě stálo dost nervů a myslela jsem, že to vzdám, protože sice pěkně kryl, ale dělal hrozné bublinky a nerovný povrch. Navíc jsem měla problém se štětečekem, protože z něj trčely štětiny a lak nekreslil tam, kde jsem potřebovala, ale naopak tam, kde jsem nechtěla. Proto se mi nepodařily pěkně dotáhnout obloučky u lůžka. Kdybych ho nezatírala Top Coatem, aby to srovnal, asi bych ho sem ani nedala. Musím ale říct, že ten to tedy zachránil a s fotkama i s výsledkem jsem nakonec překvapivě spokojená. Opět stačily dvě vrstvy a dnešní druhý den pořád drží. A jako jediný uschnul vcelku rychle, i když méně než minutu to nebylo..
 







Nakonec tedy musím říct, že za mě zklamání. Sice jsem to čekala a už v obchodě si říkala, že nesmím čekat nic převratného, ale ty odstíny mě prostě dostaly a je to zase zkušenost, kterou vám k těmto lakům ráda předám.  Barvy jsou to moc hezké, ale s vlastnostmi pokulhávají.

 
Který odstín se vám líbí nejvíc?  

13 komentářů:

  1. Miluji růžové laky a všechny jsou nááádherný. Nejvíc se mi asi líbí ten první =).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky vášnivou milovnicí! :) Děkuju moc!

      Vymazat
  2. Ja musim rict, ze jejich laky miluji! Ba naopak mi za tu cenu drzi lepe nez kdejake drazsi znacky. Schnuti jsem nijak nepocitala, ale vzdy pouziji top coat, takze to tim mozna dost urychlim. Ten prvni odstin je nadherny, pro ten si snad hned dnes zajdu!!! 045 vlastnim a nemam problemy s bublinkami, tak mozna je to kus od kusu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, že někomu vyhovují! :) Já jsem bohužel většinou natrefila na kousky, se kterými jsem měla problém :( Ta 045 se mi lakovala ze všech tří nejlíp. Moc děkuju, doufám, že budeš víc spokojená než já :D

      Vymazat
  3. Taky nemám s laky miss sporty moc dobré zkušenosti. Přesně jak to popisuješ, vždy se začnou tahat a prostě hrozně mě to otravuje, každopádně růžovou můžu, takže odstíny jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstíny se povedly moc, to zase jo! :) Ale jsou to nezbedové, bohužel.. Děkuji :))

      Vymazat
  4. Všechny tři laky mají super barvu :) Nejkrásnější je 045 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi asi líbil nejvíc :) I když všechny jsou barevně moc pěkné, přesně moje skupina... Děkuji, Jarko :)

      Vymazat
  5. Och tieto fotky ma ozaj dostali :) Tak krásne nafotené, že by som si ich vytlačila a dala do rámčeka! :D
    Laky majú naozaj krásne odtiene, páči sa mi tá rôznorodá škála u MS, dosť veľa ich lakov aj vlastním, ale tá výdrž nie je nič moc a tie bublinky by mrzeli aj mňa :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ty jsi miloučká! :D Mockrát děkuju! Mají teď moc pěkný výběr, zvlášť, když tu jejich kolekci Clubbing Color oživili, ale já už asi odolám.. i když nikdy neříkej nikdy :D zvlášť, když teď mají akci..

      Vymazat
  6. No to je škoda, ale aspoň mě už nebudou lákat. :D Těžko říct, který je nejhezčí, protože na tobě se mi líbí všechny. :) No a fotky jsou překrásný ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo... já jsem se trochu oklepala :D Už jsem na ně zase včera koukala, protože je na ně akce za 21 Kč a zas mě láká jeden fialový a modrý :D Protože barvy jsou to opravdu moc hezký, ale fakt mě štvou ty vlastnosti.. Mockrát děkuji, Romanko, jsi zlatá! :-*

      Vymazat
  7. Všechno naprosto krásný barvy! Růžovou mám na nehtech asi nejraději a tohle jsou fakt povedený odstíny :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat