Stránky

středa 20. ledna 2016

Trend IT UP - 030 + razítkování

Ahojky!

Dneska vám v článku představím lak značky trend IT UP, který jsem si moc oblíbila. Svou krásnou barvou, která není ani růžová ani hnědá, prostě něco mezi, si mě dostal. Je to taková starorůžová nebo pudrově růžová. Na nehtech vypadá opravdu velmi dobře i přes to, že není nijak výrazný. Kdo mě zná, určitě dobře ví, že holduji právě těmto odstínům (tedy ještě kromě růžové). 

Značka trend IT UP se prodává v německém DM a je obdobou našeho S-he. Určitě bych více ocenila mít v našich drogeriích právě tuhle značku místo S-he, kterou moc nemusím. Trend IT UP má ve své nabídce nejen takovéto krásné laky, ale má  na výběr ještě mini laky, pískové laky, metalické laky, moc pěkné lesky, rtěnky, balzámové rtěnky, linky a spoustu další kosmetiky a taky dělá krásné limitky. Určitě jí omrkněte, pokud se někdy ocitnete v německém DM.

Odstín 030 je z nabídky klasických laků a mám pro vás malé překvapení, protože i vy si budete moct vyzkoušet jeden odstín od této značky. O všem se včas dozvíte. 030 jsem lakovala asi 3x, poprvé jsem se dost navztekala, protože tyhle laky mají dost brutální štěteček, chvílemi jsem si připadala, že si nehty lakuji štětkou na plot. Po zklidnění a druhém odhodlání to už vypadalo líp a třetí variantu už uvidíte nafocenou. Kromě štětečku nemám žádné výhrady, protože opravdu pěkně kryje, nedělá šmouhy a má výbornou konzistenci. Rychle usychá a na nehtech vydrží docela dlouho. 







Po hodně dlouhé době odhodlání a tréninku jsem se hecla a vyzkoušela razítka, které jsem dostala od BornPrettyStore. Už je to asi půl roku, ale já s tím razítkováním opravdu bojuji. I dnes se stydím to sem dát, ale už se sebou musím něco dělat. Třeba pro mě budete mít i nějaké tipy, jak do toho. Už jsem se celkem naučila otisknout lak na razítko, ale teď bojuji ještě s tím, jak to dostat na nehet. Většinou mi něco zůstane na razítku nebo se lak odlepí z razítka a nepřilepí se celý k nehtu a zrkoutí se. Jinak je tedy dost nepraktické cvičit razítkování s černým lakem, protože to je opravdu pořádná černá, která je většinou všude, kde být nemá. No, výsledek zhodnoťte samy  a s kritikou buďte prosím shovívavé :-D. On ten Top Coat, kterým jsem to rozmazala, tomu taky moc nepřidal.









Tak to by bylo pro dnešek vše, dejte mi vědět, jestli taky bojujete s razítky a popřípadě nějaké tipy nebo jak jste se s tím popraly vy.

16 komentářů:

  1. Odtieň laku je naozaj krásny ( určite schopnejší a krajší než polovica lakov od S-he, takže naozaj škoda že táto značka v našich DMkách nie je :/ )
    A s pečiatkovaním som dlho bojovala aj ja, no teda skôr ani nebojovala ale vzdala to pri jednom pokuse pred rokom :D Ale už som prišla ako na to, písala som o tom aj u mňa v článku a mám rovnaký pečiatkovací lak ako ty ale iný pečiatkovač a s tým to ide parádne :) A tiež mi s tipmi ako na pečiatkovanie pomohli články u Alicky- Lacquered Obsession :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tím určitě souhlasím, neznám moc příznivců S-he :-D
      Tvůj článek o razítkování jsem se zájmem četla a moc se ti razítka povedly, vůbec to nevypadá, že bys s tím měla někdy problém :-D Jinak u Aličky razítka vždy obdivuji a taky jsem tam pochytila pár tipů :-)

      Vymazat
  2. Já miluju tvé fotky! Manikura od tebe to je prostě radost pohledět! Opět to vypadá velice luxusně! I ty razítka vypadají skvěle. Já teda nemám vůbec tušení, jak se to dělá, ale asi si to budu muset také nastudovat a pořídit, protože mě to dost zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju strašně moc! Já miluju takové komentáře :-D Ty mi vždy udělají takovou radost! :-) Pro mě jsou razítka věda, ale až jednou přijdu na ten fígl, tak určitě sepíšu nějaký článek s tipy :-)

      Vymazat
  3. Jé tu destičku mám taky:-D Náhodou mě to příjde víc než povedené;-) A ta sovička je boží:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, vy jste na mě tak hodné :-) Moc děkuju, ale ještě je to daleko k dokonalosti :-)

      Vymazat
  4. Vůbec si nemyslím, že by se bylo za co stydět, vždyť to máš hodně dobrý, Aničko. :) A bóže, tak se sovička mázla, se stane. :) Destička vypadá parádně ( a její obal je až k sežrání, jak je krásnej ! :D ) Jinak jsem ráda, že už máš trápení s razítky za sebou a můžeš si v klidu bez stresu trénovat. :) Odstín Trend It Up se mi líbí. Na chvilku, než mi oči v tuto pozdní dobu zaostřily, jsem ho měla za tu novou gelovou GS. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Romanko, děkuju moc! Ty umíš tak hezky pochválit :-* Od teď začínám trénovat, destiček je více než dost :-D Tak snad se tady brzy objeví nějaké výtvory :-) Jooo, to je pravda, je tomu GS docela podobný, tak aspoň jsi objevila alternativu, kdyby ho někdo chtěl a neměl cestu do německýho DM :-D

      Vymazat
  5. Ten lak je fakt krásny! Veľká škoda, že túto značku nemáme v DMkách :/ S pečiatkovaním je to hlavne o praxi, tiež už som si svoje užila :D Odporúčam použiť nejakú starú plastovú kartu miesto stierok, ktoré sú origoš ku pečiatkovaču :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, jejich stojan v Německu vždy se zájmem obhlížím, mají krásné věci. Poslední holografická limitka se mi taky moc líbila, akorát už ty nejhezčí laky měli vyprodané :( Tomu nevěřím, že ty sis užila, tys to musela mít hned od začátku dokonalé :-D jako všechno u tebe! :-) A díky moc za tipy, hodně mi tvé články a rady pomohly i s tímhle článkem :-)

      Vymazat
    2. Óóó, holografy ani nespomínaj, už teraz mi je ľúto, že tu túto značku nemáme a to som ich ani nevidela :D Ani, nikto učený z neba nespadol. Aj ja som sa natrápila, vyskúšala asi sedem pečiatkovačov a milión rôznych lakov a techník kým som na to prišla. A to si myslím, že ešte je stále čo zlepšovať... Ďakujem za milú pochvalu ;)

      Vymazat
  6. odtieň laku je veľmi krásny a pečiatkovanie nevyzerá vôbec zle :-)

    OdpovědětVymazat
  7. podľa mňa tie odtlačky vyzerajú super. ja som skúšala razítkovať už x rokov dozadu, no vzdala som to:)))

    OdpovědětVymazat
  8. Odstín laku i razítka jsou naprosto božské:) Nevím, jak to dělám, ale nikdy se mi nepovede si orazítkovat nehty tak, aby to vypadalo fakt pěkně a profesionálně:D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  9. It's a nice shade; I think I don't have a similar one.

    OdpovědětVymazat
  10. Značka Trend it Up není obdobou She značky, ale je to značka úplně nová ;) v září vás překvapí i v českém dm :)

    OdpovědětVymazat