Stránky

pátek 25. dubna 2014

Essence - 163 hey, nude!

Krásný den, 

dneska jsem se nemohla rozhodnout, jestli nalakuji tohodle Essenčáka nebo červený Brocades od Maybelline, ale ten až příště, rozhodla jsem se vyzkoušet pískový nude lak od Essence, který jsem koupila ve výprodeji za 19,90 Kč - takže s ničím novým nepřicházím. Když jsem na něj koukala na internetu, tak se mi strašně líbil. Jenže jak to obvykle bývá... mým nehtům nesluší vše a tak i přesto, že tohle je opravdu krásný lak, se mi na sobě moc nelíbí. Asi mám na něj moc světlou kůži a jeho krása tak nevynikne. Možná bude vypadat líp v létě, až se malinko čmoudnu.. jojo, na to se už moc těším, až nebudu jak ředitel vápenky.



... i když, jak na něj tak koukám, on asi tak strašný nebude. Já pořád nevím!

Každopádně, jak už název napovídá, jde o nude béžovou barvičku, která obsahuje stříbrný shimmer a stříbrné třpytky. Jelikož jde o světlý lak, který má malou kryvost je třeba minimálně 2 vrstev, ale ani s těma jsem nebyla spokojená, takže u mě to skončilo třema. V první vrstvě vytvoří jen takový třpytivý pískový poprašek, další vrstvy vypadají čím dál lépe. Kamenem úrazu je pro mě teda štěteček.. Na mě je opravdu strašně velký a je pomalu větší než můj malíček, takže se mi s ním blbě kreslí a mám to všude zateklé a těch třpytek okolo nehtů na kůžičce se teda zbavuje dost špatně. A to schnutí! Bída, bída.. Čekala jsem teda něco rychlejšího, když už je to pískový lak, asi jsem moc rozmazlená pískáčema od GS. Vždycky si říkám, že před lakováním si musím dojít na záchod.. jenže to vždycky zapomenu a jak na potvoru vždycky potřebuju, když mám nehty čerstvě nalakované, no to jsem takovej šmoula jenom já? :-D Lak po uschnutí vytvoří krásný pískový efekt, který vypadá moc elegantně, něžně i luxusně a pěkně se třpytí. Pořád mi připadá, že je takový svatební :-D 





Příště nejspíš zkusím nejdříve nalakovat nějaký krycí krémový nude lak a až přes něj tenhle. Myslím, že by to mohlo vypadat i lépe už kvůli tomu krytí a sjednocení :-). 



2 komentáře:

  1. Mně se tenhle moc líbí, ale nevím, proč jsem si ho dosud nepořídila. :)) Viděla jsem ho na kolegyni v práci a vypadal dost dobře. Taky si ale nejsem jistá jestli by mi slušel. Na tobě se mi líbí. S tím záchodem to je přesný, nejsi v tom sama. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mne se taky libi na ostatnich, ale furt jsem mu u sebe nejak neprisla na chut. Tobe by slusel urcite! No, tak to jsem rada, ze nejsem sama, kdo ma takovy problemy! :D

      Vymazat