Stránky

pondělí 14. dubna 2014

Nail art n. 5

Krásné aprílové pondělí všem!

Také u vás máte tak nevyzpytatelné počasí? To je hrůza, chvíli svítí sluníčko, za pět minut padají kroupy, kdo si tohle vymýšlí? Tak jsem se zavřela doma a začala tvořit nějaký nail art. Samozřejmě, když jsem chtěla svůj výtvor fotit, že ty kroupy padaly půl hodiny a ze sluníčka a pěkných fotek nebylo nic.. 

Jelikož jsem si zamilovala nové laky od Rimmel - Rita Ora sáhla jsem hned po nich a vymýšlela, co vytvořím. Takže dneska se nic nového nekoná. Je jaro a pastelové barvičky se skvěle hodí a frčí. Můj zrak padl na pásku k nail artu a nápad byl na světě. K oživení jsem použila vánoční dvojlak od Essence. Konkrétně jen ty zlaté třpytky. 


Takže to shrnu a použila jsem bílou GS - 148 jako podklad, Rimmel Rita Ora - 873, 203, které jste blíže poznaly v předchozích článkách. Essence happy holidays 01 (tu jste také mohly vidět ZDE) a pásku, která je vynikajícím pomocníkem na rovné oddělní barev. A samozřejmně TC, který jsem zrovna dneska chválila, že je super a nedělá bublinky a jako kdyby naschvál mi je dneska udělal.. tak co to je? :D

 

A jak jsem postupovala? Úplně jednoduše a zvládne to každý :) Nalakovala jsem bílý podklad, který nechala uschnout a pásku jsem na uschlý lak vždy nalepila, jak jsem chtěla mít barevný. Nechtěla jsem mít všechny nehty stejné, ono by se mi to stejně nepovedlo :-D. Ale každý jsem udělala jinak a líbí se mi to tak víc. Když jsem nalakovala barevný, tak jsem pásku hned sundala, protože když to zaschne málo, tak se lak naruší a stáhnete pásku i s ním a potrhá se nebo sesune. Akorát jsem musela nechat uschnout tu část, kam pak přišly třpytky, aby se na něj daly dát a hned jsem to ztrhla taky. Nakonec přetřít větší vrstvou TC a je hotovo. Myslela jsem, že se zapatlám, ale všechno šlo celkem rychle a vedlo se. Nakonec je z toho moc pěkný a elegantní nail art. Škoda, že to nemůžete vidět naživo, protože to je opravdu hezká podívaná..

Musí tady být! :D :))




10 komentářů:

  1. ♥♥♥ nemám slov, hrozně se mi to líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ Jéé, děkuju moc, od Tebe to vážně strašně moc potěší! ♡♡

      Vymazat
  2. Krásné :) Konečně bych se taky do něčeho měla dát..ale nějak nestíhám a nebo už je pozdě večer a to se mi většinou nedaří..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to je pravda, já si většinou vzpomenu večer, že nutně potřebuju udělat takový a takový nehty a pak je to nekonečná práce, nedaří se a ještě si to přes noc pak rozrejpu :D

      Vymazat
  3. Jéžiš to je super, ááá proč mi moje hlava taky nevnuke nějaký krásný nail art :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujiii, mě to taky tak často neosvítí, tak nesmutni, nejsi v tom sama:D

      Vymazat
  4. Tak to je perfektní. Supr efekt a pěkně čistě provedený :)

    http://just-nail-it.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuju :) jsem ráda, že moje cvičení nail artů je už trochu vidět, většinou to mívám opatlané :D

      Vymazat
  5. Krásná kombinace a moc hezky a čistě provedené, radost pohledět!:o)) Klidně nabídnu k takovémuto trénování nail artu i svoje nehty!!:o))) A děkuji za "hrníčkovou"!! Krásné odpoledne:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji Marcelko, jsi úžasná! Já myslím, že by to trénování nedopadlo dobře, nerada bych Tě zklamala! :D Krásný den!! ♥

      Vymazat