Stránky

neděle 6. dubna 2014

Jarní nail art s kytičkama

Krásný večer, ráno nebo odpoledne, podle toho, kdy zrovna čtete tento článek. Dneska se vám pochlubím s níže zmiňovaným dalším mým pokusem o nail art a tentokrát bych řekla, že i docela povedeným. 

Jaro je tu v plném proudu, kytičky už kvetou, vše začíná pučet a zelenat se, lítaj včeličky.. dokonce i otravné vosy, mouchy a komáři.. A ve všem tom pučení a zelenání rozkvetly i mé nehtíky. 


Na tento nail art jsem použila nový lak od Essence, limitka Cookies & Cream - 04 MACARON, C'EST BON!, fialový Maybelline Colorama - 215, fialovo-růžový? Miss Sporty 390, který je mimochodem sám o sobě moc krásný, ale příznávám se, že je to blíže nespecifikovatelná barva, nějak se nemůžu rozhodnout, kterou vidím. Třeba mi s tím pomůžete:-). A bílý lak od GS - 148, se kterým se pracuje velmi dobře, jako jedna z mála se mi tahle bílá osvědčila je kvalitní a poslušná.


 Tak tradičně jsem začala podkladem, poté jsem nanesla barevné laky, na malíček a palec fialový, ukázováček ten tamten asi fialovo-růžový :-D a prostředníček s prsteníčkem dostaly nános kávového Essence. A nechala pořádně zaschnout, Essence celkem zlobil, dávala jsem všeho dvě vrstvy a ten ne a ne schnout, zrovna tenhle, který jsem pokreslovala nejvíc.




Po úplném zaschnutí jsem nail art penem nanesla na prostředníček a ukazováček barevnými laky pět teček dokolečka, které pak budou tvořit kytičky. Použila jsem tu větší kuličku, aby ty tečky byly větší. A bílým na zbytek nehtů jednu velkou tečku ke kořenu nehtu doprostřed a dvě malé po stranách, zase tou menší kuličkou na nail art penu. 



Nakonec stačí doplnit středy kytiček bílým lakem a dozdobit. Přetřít TC a je hotovo. Je to jednoduchý nail art a moc pěkně to vypadá. 




6 komentářů:

  1. Krásné...moc povedená kombinace barviček..:) Ten Essence mám taky a těším se až ho láknu..snad to bude brzo..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Essence bude asi vypadat hezky, ale je dost perleťový tak možná bude pruhovat a schnul mi dlouho. Těším se, až ho u Tebe uvidím a podělíš se se zkušenostmi :)

      Vymazat
  2. Vida, krásně to tu rozkvetlo:o)) Ten Miss Sporty vypadá hodně zajímavě... A s bílou GS souhlasím, opravdu poslušná bílá:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Jojo, je to jeden z mála od nich, který mám, jinak MS moc neholduji, a hlavně jsem s ním moc spokojená, krásná barva i vlastnosti.

      Vymazat
  3. Jéé, to je moc krásný :) Opravdu se povedlo a líbí se mi, jak jsi barevně zkombinovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moooc :) Taky se mi to líbí, ale na malůvky na svých nehtech nejsem moc zvyklá, tak mi to přišlo z počátku divné než jsem si zvykla :D

      Vymazat