Stránky

pátek 25. března 2016

Spring nail art #1

Ahojky,

tak jaro už je konečně tady! A k němu samozřejmě patří pastelové barvy a kytičky. To já prostě můžu, do jedněch jarních nehtů jsem se hned pustila a vy si je můžete v tomto článku prohlédnout.

Nail art není vůbec složitý a přesto krásně vypadá. Použila jsem lak od China Glaze z jarní kolekce House of Colour odstín Let's Chalk About It a vodolepky, které jsem objednávala na Aliexpressu, pokud by někdo měl zájem taky objednat, odkaz je ZDE. Na suchý lak jsem aplikovala fialové kytičky, přelakovala top coatem a to je vše. Určitě tenhle nenáročný nail art taky zkuste, na nehtech vypadá opravdu parádně.






Tady je celá sada vodolepek. Použila jsem ty úplně vpravo dole, ale bohužel ten pásek kytiček stačil jen na jednu ruku. 



 Přeji krásné Velikonoce a budu se těšit zas u nějakého dalšího jarního článku!

15 komentářů:

  1. To je krásný, jemný a něžný ♥ Ideální přivítání jara. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Romanko ♥ přesně tak to mělo působit :))

      Vymazat
  2. Tak to je velmi povedene.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné nehty :) Taky jsem se u sebe na blogu pokoušela o nějaké jarní lakování, ale takhle hezké to tedy nemám :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, koukala jsem a náhodou ses pěkně vyřádila :D

      Vymazat
  4. Neskutočne sa mi to páči, čo som emotikonmi vyjadrila aj na Instagrame. Fakt nádherný kvietkový nail art ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, moc děkuji, Suzi :)) Jsem moc ráda, že se to tak moc líbí <3

      Vymazat
  5. Roztomiloučké nehty :-)
    http://nailsbyviky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. yes I have read your article to finish the contents of the article is very creative

    OdpovědětVymazat