Stránky

neděle 6. dubna 2014

Rimmel Rita Ora - Lose Your Lingerie + Space Dust - 007 Shooting Stars

Krásný víkend přeji všem :) nebo alespoň zbytek víkendu, 

jak jste si v předchozím článku mohly všimnout, neodolala jsem.. a ano koupila jsem si i tu růžovou Ritu a i toho Essenčáka, s kterým jsem dneska zkoušela nail art, a o kterém bude další článek. Předem hlásím, že se mi celkem povedl a líííbí se. 


Takže růžovoučká Rita je krásná pastelová růžová a nedělala takové neplechy jako její mint zelený bráška. Opět je s obsahem jemného shimmeru, který na nehtech není vidět, dobře moooožná malinko a občas, ale za to je krásně pastelově růžový s vysokým podílem bílého základu. Takovou barvu mám strašně ráda, obzvlášť hezky vypadá v létě na opálených rukách a dokonce je tahle barva jednou z mála, kterou si nalakuji i na nohy, ale přiznám se, že těm nehtům na nohách moc nedám. Jak říkám, lakuje se lépe, dokonce skvěle, je tak akorát hustý, aby nikde nekapal a nestékal a skvěle vykreslil oblouček. I s tím štětečkem jsem se pro tentokrát skamarádila. Schne celkem rychle, ale použila jsem TC pro lesk a rychlejší schnutí, protože lak sám o sobě neuschne do vysokého lesku.. no ale pořád jsem si říkala, čím to oživit...




A přišla jsem na to! Strašně se mi líbí kombinace pastelových barev, nejlépe růžové s glitry a třpytkami - nejlépe stříbrnými. Na netu toho je strašně moc a vždycky jsem u toho slintala a chtěl chtěla vyzkoušet. Takový ten styl, když máte růžový nehet a přidáte glitry a třpytky od špičky nehtu, které se pomalu vytrácí. A tomu skvěle nahrávala příležitost vyzkoušet i nový pískáč od Rimmel Space Dust. Je krásně třpytivý a obsahuje malé i velké třpytky a je celkem hustý. Ale bohužel to neumím tak hezky "vystajlovat" jak to je z těch obrázků. Ale ve výsledku se mi ta kombinace a výsledný efekt líbí, co myslíte vy? Výsledek jsem celý přelakovala TC, ale to nebylo nic platné, ta pískovka je stejně hrbolatá a vylézá. Jako plus mohu vyzdvihnout fakt, že na ty třpytky a pískovku to šlo celý celkem dobře dolů. 





Už jste zkoušely něco podobného? A jak to dopadlo? :)

10 komentářů:

  1. Tak tohle budu muset zkusit!! Moc, moc se mi to líbí:o)) A pak taky ta fotka s hrnečkem je perfektní, kromě jiných:o) Hezký večer:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji Ti mockrát, za pochvalu i Tvou přízeň :)) Fotku s hrnečkem jsem musela zveřejnit, taky se mi hned líbila :)

      Vymazat
  2. I mně se ta fotka s hrnečkem líbí, oni pak ty prsty tak krásně vypadají :D Láček je krásný, i kombinace mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc:) Jojo, jsou takové dlouhé zlodějské :-D

      Vymazat
    2. Můžu se zeptat, jak jsi postupovala při lakování laku Rita Ora? Na mých nehtech jsou vidět přechody mezi tahy, ten lak se mi táhne no není vůbec pěkný jako na tvých nehtech :)

      Vymazat
    3. Ono asi musíš lakovat rychleji, jak je rychleschnoucí tak má tendence se tahat a dělat kocoury, protože právě rychle schne už při lakování a taky dát alespoň 2 vrstvy, abys tou druhou doladila ty nedokonalosti a zakryla holá místa, nakonec ještě za vlhka přejet top coatem pro vytvrzení, zahlazení a lesk a neměl by být problém :)

      Vymazat
    4. Děkuji, vyzkouším :)

      Vymazat
  3. Mám pocit, že ten asi taky budu potřebovat :DDDD

    OdpovědětVymazat