Stránky

neděle 2. března 2014

Bez práce - aneb když vám nehty dělá někdo jiný

Ahojky, přeji krásný zbytek víkendu a doufám, že jste si ho užili stejně nebo ještě líp než já. Dneska to bude o nehtíkách, které mi dělala kamarádka. A myslím, že se jí to moc povedlo. Je to moc fajn, když vám jednou za čas nalakuje drápky taky někdo jiný.

Použily jsme černý lak od Rimmelu 60 seconds - 800 Black out.  Myslím, že se lakoval dobře, má dobrou pigmentaci, takže stačila jedna vrstva a krásně rychle schnul. Štětečky od Rimellu jsou taky celkem použitelný, sice jsou širší, ale dá se s nimy dobře vykreslovat. No a zlaté třpytečky - limitka od Essence happy holidays - 01 joy to the world! Ještě se dá sehnat ve výprodejích. Např. v Rossmannovi za cca 30,- Kč a mají i růžový, červený a zelený. Vypadají moc hezky a ani se nemusí dělat speciálně jen na Vánoce. A pokud jste fanynky třpytek, tak určitě doporučuji. Na nehtech to vypadá božsky. A to se všemi krémovými laky - černý, modrý, červený, zelený,... A navíc za 30,- Kč máte 2v1. Třpytečky jsou převážně zlaté, lak má v sobě zlaté hexagonky a spoustu malých třpyteček, které jsou zlaté, ale sem tam je i nějaká červená, takže působí takovým teplým odstínem. Já myslím, že výsledek stojí za to a moc se povedl! :-)






 essence happy holidays - 01 joy to the world!

Rimmel 60 seconds - 800 black out

Ve skutečnosti mi nehty přijdou ještě mnohem hezčí, moc se mi to nedařilo zachytit, ale s trochou fantazie... :-D Vytvářejí mnohem víc odlesků a mají teplejší odstín. Ale doufám, že i tak se budou líbit nebo ne? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat