Stránky

neděle 30. března 2014

Rimmel Space Dust - 005 Total Eclipse

Krásnou slunečnou neděli. Pískovky Space Dust jistě všechny dobře znáte, ale pro mě je to nová zkušenost. Teprve tento týden jsem si poprvé koupila dvě pískovky ve slevě v Rossmannovi za 39,90 Kč. Koupila jsem si 005 - Total Eclipse a 007 - Shooting Star a dneska vám ukážu právě ten první.

Tenhle lak je hodně tmavý a ani pořádně nevím, ke kterému období se hodí. Myslela jsem, že je zelený, ale v základu je černý a obsahuje moc moc zelených třpytek, které mění barvu i na modrou a ojediněle na fialovou, to podle světla. Jak jsem již řekla, jedná se tedy o pískovku. Na nalakovaných nehtech vypadá tmavě zeleně a třpytí se v něm zeleno-modré třpytky, které hodně vynikají. Lak chce určitě 2 vrtstvy, černá není tolik pigmentovaná a je docela průhledná, takže na nehtech udělá takový šedý povlak se třpytkama, který dost prosvítá. Druhá vrstva zahladí nedokonalosti, zacelí a dodá šmrnc. Na můj vkus a na pískovku dost dlouho schnul. I když na povrchu vypadal suchý, pod ním nebyl, daly se dělat rýpance a na jednom prstu se celá vrstva trochu shrnula. Štěteček opět Rimmel, velký, tlustý, chlupatý, ale pracovalo se mi s ním lépe než u předchozí Rity. K výdrži, druhý den jsem vařila, loupala brambory, myla nádobí, takže zatěžkávací zkouška. Na pár nehtech se ulouply růžky a ošoupaly špičky. 






2 komentáře:

  1. Hmm, tak to schnutí je celkem zklamání, na pískových lacích mám ráda právě to rychlé schnutí.... Díky za recenzi:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím jsem ho právě také kupovala, že bude mít kratší dobu schnutí, ale třeba se příště ještě umoudří :D

      Vymazat