Stránky

středa 26. února 2014

Avon - Pastel Pink

Krásný večer, tak dneska snad po sté a snad naposledy o tomhle Avon laku. A po devadesáté o stříbrném Essence Superheroes :-D. Dlouho jsem měla chuť na něco něžného, růžového, pastelového. A tahle kombinace se mi prostě líbí!

Jedná se o Avon - Pastel Pink. Hodně lidí Avon laky a laky od Oriflame odsuzuje, já ale musím říct, že ty od Avonu mi opravdu vyhovují. Mají super štetečky, krásné barvičky, dají se sehnat za fajnovou cenu, pěkně se lakují a celkem dobře drží. 

Tento odstín je krásná krémová světlá růžová. Lakuje se poměrně dobře, ale musí se dvě vrstvičky. V té první moc dobře nekryje a jsou hodně vidět tahy, v té druhé se vše spraví a ve výsledku je lak hladký a krémový. Určitě bude vypadat ještě líp v létě na opálených ručkách.

Na obzvláštnění jsem opět zkusila lepící proužky a stříbrný lak od Essence z řady Superheroes, to ne proto, že by to byl můj oblíbený, ale proto, že zkrátka jiný stříbrný nemám, což je velká chyba. Takže tím se mi teď do hledáčku laků zařazují stříbrné a zlaté barvy. Myslím, že tenhle růžový lak vypadá krásně jak se stříbrnou, tak i se zlatou. Určitě by vypadal moc krásně se zlatými nebo stříbrnými glitry. No proužky jsem od kůžičky nalepila do "véčka", aby vytvořily špičku a do té jsem nalakovala onen stříbrný. Nechala úplně uschnout a proužky odlepila. Vše jsem přetřela TC pro srovnání nerovností a pro krásný lesk. No a zde je výsledek. 






Žádné komentáře:

Okomentovat