Stránky

pondělí 2. března 2015

Únorové nákupy

Nejkratší měsíc je opět za námi, ale o to víc se mi to toho zase sešlo. V dnešních nákupech budou opět převládat laky, které jsem si zakázala kupovat :-D. Ale odolejte jim v drogerce, když je tam mají v takových akcích. 

Tak začínáme. Drogerková značka S-he se v mojí sbírce laků objevovala jen málo. Ovšem poslední dobou se to mění, protože vždycky narazím v našem DMku na nějakou akci a zbydou na mě vcelku pěkně barvy. Tyhle jsem pořizovala za 25 Kč a zbylé dva růžové dokonce za 20 Kč. Prostřední růžový už mám i nafocený, ale fotky se nějak nepodařily, protože je to opět ten typ barvy, které jdou špatně zachytit. Jsou to odstíny 230, 160 a 035.



Dalšími přírůstky jsou pro mě neznámé značky (možná někdo zná). Jelikož moje mamka ráda cestuje a nedávno se vrátila z Kanárů a vždycky ví, čím mi udělá největší radost, dovezla mi těhlech pět kousků. Spíš než po barvě šla podle mě po flakonkách :D Ty se jí obzvláště v případě laků na třetí a čtvrté fotce líbíly. A musím říct, že i vyběr barev se jí povedl. Růžový RARE s modrým shimmerem vypadá strašně dobře.





Ve výprodeji Essence jsem ulovila jen ozdoby na nehty za 30 Kč a jeden lak z poslední limitky Unforgettable kiss taky za 30, je to fialový odstín 03 you let my heart skip a beat. Mrzí mě, že jdu v době akce vždycky tak pozdě do drogerek, protože Essence občas udělá opravdu pěkné ceny. Zvláštní zálusk jsem měla na nude paletku, která byla za 30 Kč asi ze 120. To se pak opravdu vyplatí.. ale takové zboží je hned pryč, stejně jako tyčinka na nehtové kůžičky, kterou mám moc ráda (a taky jí neměli! :D).



K Valentýnovi jsem od přítele dostala tyhle tři laky. Už se tady opakuju asi 100x, ale je o mě v rodině a mezi přáteli známo, že jsem sběratel laků, takže každý ví, co mě potěší. Konkrétně to byla GS z řady Circus a mohly jste ho vidět v akci TADY. Další je NYC v odstínu 206 East Village a můj milovaný top coat, který přišel jako na zavolanou. Zase se mi stalo, že ten starý se úplně zakalil a strašně zhoustl. Už ho ale bylo tři čtvrtě pryč a špatně se nabíral.



Další dva kousky jsou Sally Hansen, efektový lak s číslem 285 a názvem Sea-ing Stars a božský Maybelline 286 Pink Whisper. Maybelline jsem si zamilovala u Veroniky a musela ho nutně mít. Sallyho jsem kupovala v jedné zapadlejší drogerii, kde vždycky najdu nějaký poklad. Mají tam úžasný stojan jen se slevama a se zbožím, které končí a doprodávají ho za minimální ceny. Minule jsem tam ukořistila Dermacol stíny a péči od Sally za 20 Kč stejně jako tenhle kousek. 
 


A poslední trošku z jiného soudku. Ve městě mojí školy otevřeli nový obchod, jmenuje se PEPCO :D a je polský. Mají tam úplně úžasné věci, hlavně do domácnosti - kuchyně, koupelny, dekorace. Takže já jsem byla ve svém království, když jsem se probírala hrnečkama a skleničkama a svíčkama a šperkama a vším možným, které jsou všechny ke všemu "za hubičku". Hrnečky stojí okolo 20 Kč a tyhle ozdoby do vlasů stály 25 Kč/ks. Donut, ten asi každá znáte, akorát si ho ještě neumím udělat a gumičku s kovovou ozdobou pro nevšední culík, to už můžete vidět v akci a náramek.  




To je z nákupů všechno a já doufám, že jste si rády zašmejdily :)

7 komentářů:

  1. To jsou zase krásný kousky ! Ty mě snad ještě naučíš koukat po těch S-he :D Ty první dva se mi děsně moc líbí. Nude Maybelline je boží, už se nemůžu dočkat až nám ho tu ukážeš. :) Tu "drátěnku" do vlasů mám taky a ani mně se s ní příliš nedaří, ale možná bych potřebovala větší. Ty laky, co ti dovezla mamka vypadají krásně - zkrátka super úlovky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych po nich taky nekoukala, kdyby nebyly za ty peníze :D Jinak tuhle značku dokonale přehlížím :). Nude mám nafocený, jen se mi nějak nezdají fotky, ale je úplně boží! Už jsem ho měla nalakovaný tříkrát a to je u mě výkon. Laky jsem ještě nezkoušela, nějak poslední dobou nemám cit pro to kombinování a nevím, co lakovat :D Moc děkuji, Romanko :)

      Vymazat
  2. Občas prostě nejde odolat :D Já jsem dneska taky zahřešila, když jsem si koupila svůj vyhlídnutý lak, a kupodivu byl ve výprodejovém koši, to už fakt musel být můj:) Moje jediné štěstí bylo, že laky od Rimmelu za 10Kč už byly vyprodané :D Jinak bych totiž neodešla jen s tím jedním..
    Yes Love laky znám, mám doma dvě sady objednané z ebay, mají opravdu hezké a zajímavé barvy:)
    I o mně to moji nejbližší vědí, ale už se mi bojí cokoli kupovat, že by se zrovna trefili do toho, co už mám :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To právě nejde :D. Tak to, že byl ve výprodeji, to tě omlouvá :D já si tím taky všechno omlouvám.. za prvé bys ho už pak nesehnala a za druhé dobrá cena, ne? :D O tom mi ani neříkej, Rimmely za 10 Kč, to by pro mě bylo strašný zlo.
      Mně taky nevědí, ale většinou se trefí, že to nemám :D

      Vymazat
  3. Veľmi sa páči ten Sally, páví NYC, aj náhrdelník. A veľmi sa teším na fotky s Yes Love

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho Sallyho a pavího NYC jsem chtěla nějak zkombinovat, mohly by vypadat dobře. A zase Yes Love nevím s čím dát dokopy :D

      Vymazat