Stránky

pondělí 19. května 2014

Maybelline bleached neons - zelená 244ka

Zdravím vás všechny, 

už jsem se tak těšila, až se vám ozvu a budu moct psát článek, jen bohužel škola nedovolila. Ale konečně jsem se dočkala, zápočty uděleny a já vám můžu napsat o zelené neonce od Maybelline, která teď prostě frčí, a která mi dělala společnost při učení i ve škole.  

Nic moc nového se u mě asi nedozvíte, protože je teď těhlech neonek plný internet. Pro mě je to na nehty a vůbec takhle neobvyklá barvička, ale postupem času a se stoupající láskou k lakům se nebojím dát si na nehty různé barvičky a hlavně jinou než růžovou :-D. Snad jen žluté ještě odolávám. 

Tahle 224ka je typicky jarní zelenou. V první vrstvě jsem se tedy lekla, co že si to vůbec dávám na nehty, protože vůbec nekryla a vypadalo to nevábně. Druhá vrstva barvu celkem sjednotila, pořád ale byly vidět tahy a holá místa. Ke spokojenosti byly třeba tři. Lak uschne do matna, což vypadá celkem hezky a to i celkem rychle. A co by to bylo za jaro bez kytiček? Kytičky, které jsem použila jsou za 10 Kč od vietnamců. Na malíčku jsem přelakovávala TC, ale kytička ztratila lesk a takový ten šmrnc. Takže jsem zbytek nechala bez TC, protože nehty líp vypadaj, když jsou matné a bez lesku (alespoň podle mě). Do rána mi sice kytičky upadaly, ale za pokus to stálo :-D.








 Určitě mi napište, jak se vám zelená na nehtech líbí a jestli nějakou máte :)
Krásný den a užívejte sluníčka, prý ho bude hodně! Juchů :)

5 komentářů:

  1. Krásnej odstín. A v tom matu je prostě super. :) Kytičky mu sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matný jsou dobrý, poslední dobou po nich dost koukám, jen bohužel nemám moc dobrý matující TC, nevíš o nějakým funkčním ? :D

      Vymazat
    2. Mám už hrozně dlouho od Miss Sporty, ale přestali ho vyrábět. :/ Už mi zbývá jen trocha na dně a taky teda netuším, kde pak budu shánět nový. :D

      Vymazat
  2. Parádička, moc se mi to líbí ;)

    OdpovědětVymazat