Stránky

pátek 29. ledna 2016

Kiko - 530

Ahojky, 

dneska bych vám ráda ukázala svůj první lak od Kiko, který jsem si pořídila při své první návštěvě Drážďan a Primarku. Prodejna Kiko mě celkem překvapila, popravdě jsem čekala něco jako drogerii, ale tohle byl jen malý obchůdek na rohu s pár stojany a i výběr jsem čekala trochu širší. Přeci jen jsem se trochu namlsala, když vídám krásné swatche na Internetu a Instagramu. Na výběr měli asi 3 řady, které se cenově lišily. Nakonec jsem si vybrala z té nejlevnější (cca 1,50 €) a to odstín 530. Mezi ostatními tento vyčníval a vypadal zajímavě, ostatní barvy byly obyčejné nebo takové, co už mám. 

Do oka mi 530 padla díky své petrolejové barvě, která se úžasně třpytí a ten třpyt je navíc obohacený o zlatou. Ve flakonku to je opravdu krásná podívaná, kterou si částečně přenesete i na nehty. Zlatý shimmer je vidět převážně večer v umělém osvětlení. Lakování probíhá velmi dobře, kryje již v první vrstvě, ale druhá vrstva barvu pěkně zintenzivní a dodá jí ten správný šmrnc. Lak je tekutější, ale nezatéká nikam, kam nemá. Úzkým, plochým a rovně střiženým štětečkem se pěkně vykresloval. Po přelakování top coatem dostal ten správný lesk a hloubku. Já myslím, že se povedl, nebo ne? 










Doufám, že se článek líbil a všem přeji krásný víkend!

17 komentářů:

  1. Odnesla sis krásnej kousek ! :) Ten třpyt je boží a je fajn, že si ho veškerý neškudlí lahvička pro sebe. :D Taky bych asi byla dost překvapená z toho menšího výběru - člověk by očekával, co všechno tam nebude, viď. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí i tobě, Romanko :-) Právě, čekala jsem úplně nějaký hory laků a výběr z milionu odstínů :-D

      Vymazat
  2. Jéé, hodně podobnou barvu jsem si odnesla ve čtvrtek z DM od Astoru. Mam ji na nehtech a vypadá jako jeansy :D Akorát já v tom svém odstínu nevidim zlatý shimmer, ale stříbrný. Neokoukaná barva, nemůžu se vynadívat na nehty :) M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musí taky vypadat dobře :-) Možná jsem ho v DM taky okukovala, no teď se na něj zaměřím víc, když jsi mi o něm řekla :-D

      Vymazat
  3. Tiež vlastním lak od Kiko a je skvelý. Pomer cena:kvalita je neporovnateľný :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, kvalitně jsem s ním moc spokojená, jen já už jsem celkem namlsaná, tak by mohli vymyslet i nějaký zajímavější barvy, než které doma mám :-D

      Vymazat
  4. Lak je nadherny! :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. What a great finish and shade! I'm following your site and welcome you to mine. You have pretty shaped nails!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much and welcome here! :) I will check your sites too :)

      Vymazat
  6. To je nádherná barva! Škoda, že se nedají sehnat u nás :/
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, chystám malé překvapení, kde si budete moct přímo o tenhle kousek zasoutěžit, tak třeba se usměje štěstí právě na tebe :))

      Vymazat
  7. Wow-wow-wow! I love this color! It's amazing)

    Dear, would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    http://www.blueberriesblog.com/

    OdpovědětVymazat