Stránky

středa 23. prosince 2015

Vánoční nehty počtvrté! Štědrovečení manikúra

Ahojky počtvrté u článku s vánoční tématikou!

Dnes se s vánočními nehty hlásím už bohužel naposledy, celý advent utekl rychle jako voda a dnes vám ukážu shrnutí všech mých vánočních výtvorů a svou štědrovečení manikúru. Někdo by možná čekal nějakou červenou, zlatou a jinou klasiku, ale letos jsem to pojala jinak. 



Celou mani jsem ladila do šedo-stříbrna a použila jsem tři laky - šedý z limitky All That Greys od Essence, odstín 04 Girl With A Pearl, který se mi osvědčil už při první vánočním nail artu. Holografický Cuccio v odstínu Out of This World a O.P.I. - I Snow You Love Me.

Holografický Cuccio jsem musela lakovat ve třech vrstvách, protože je spíš efektový než krycí a ze zvědavosti jsem pod něj použila peel-off base od Miss Sporty, abych se vyvarovala složitému odlakovávání. Má totiž fungovat jako slupovací podlak, takže místo dření třpytek z nehtu se jednoduše sloupne, to jsem zvědavá, jestli se nesloupne do zítra do večera. Pokud u Cuccia pominu to horší krytí, tak s ním nemám vůbec problém, lakoval se krásně, není moc hustý, takže ani v těch třech vrstvách nevytvoří na nehtech nevzhledné bambule. A na ty tři vrtvy taky celkem slušně rychle uschnul. Celkově mi konečný efekt připadá jako bych měla gelové nehty. A ten holografický třpyt, ten si musí zamilovat každý. Na dva nalakované prsty Essence lakem jsem ještě přidala dvě třpytky z efektového laku O.P.I. Vše jsem přetřela top coatem a Štedrý večer může přijít. 











 
Tak čtvrtý a zároveň poslední článek o vánočních nehtech je u konce, doufám, že se vám líbil, i přesto, že jsem zvolila netradiční kombinace barev. Klidně bych tuto mani doporučila k jakékoli jiné příležitosti, protože je elegantní a velmi líbivá. Zároveň bych chtěla moc poděkovat modeláži nehtů za poskytnutí laku Cuccio a pokud se vám líbil, seženete ho ZDE.

Vám přeji šťastné a veselé Vánoce, moc si je užijte a budu se těšit zase u dalšího článku!

10 komentářů:

  1. Nadhera, ja si lakovat nehtiky vanocne budu az zitra.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já už bych to na Štědrý den nestihla :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkný, Aničko. :) Ten Cuccio je vážně nádhernej. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Romanko a děkuji i za krásné přání k Vánocům :-) nějak nestíhám, tak děkuji alespoň takto :-*

      Vymazat
  3. Přesně! Uplně to vypadá jako gelové nehty! Moc super a ta bílá je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vážně super jako vždy. :-) Chtěla bych se zeptat, jak jsi spokojená s tím base coatem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, base coat je super, vydrželo mi to 3 dny a pak už jsem to nevydržela já a šlo to krásně sloupnout. Ani to na nehtu nebolelo nebo ho to nepoškodilo a hlavně to byla sranda to loupat :-D

      Vymazat