Stránky

středa 23. prosince 2015

Vánoční nehty počtvrté! Štědrovečení manikúra

Ahojky počtvrté u článku s vánoční tématikou!

Dnes se s vánočními nehty hlásím už bohužel naposledy, celý advent utekl rychle jako voda a dnes vám ukážu shrnutí všech mých vánočních výtvorů a svou štědrovečení manikúru. Někdo by možná čekal nějakou červenou, zlatou a jinou klasiku, ale letos jsem to pojala jinak. 



Celou mani jsem ladila do šedo-stříbrna a použila jsem tři laky - šedý z limitky All That Greys od Essence, odstín 04 Girl With A Pearl, který se mi osvědčil už při první vánočním nail artu. Holografický Cuccio v odstínu Out of This World a O.P.I. - I Snow You Love Me.

Holografický Cuccio jsem musela lakovat ve třech vrstvách, protože je spíš efektový než krycí a ze zvědavosti jsem pod něj použila peel-off base od Miss Sporty, abych se vyvarovala složitému odlakovávání. Má totiž fungovat jako slupovací podlak, takže místo dření třpytek z nehtu se jednoduše sloupne, to jsem zvědavá, jestli se nesloupne do zítra do večera. Pokud u Cuccia pominu to horší krytí, tak s ním nemám vůbec problém, lakoval se krásně, není moc hustý, takže ani v těch třech vrstvách nevytvoří na nehtech nevzhledné bambule. A na ty tři vrtvy taky celkem slušně rychle uschnul. Celkově mi konečný efekt připadá jako bych měla gelové nehty. A ten holografický třpyt, ten si musí zamilovat každý. Na dva nalakované prsty Essence lakem jsem ještě přidala dvě třpytky z efektového laku O.P.I. Vše jsem přetřela top coatem a Štedrý večer může přijít. 











 
Tak čtvrtý a zároveň poslední článek o vánočních nehtech je u konce, doufám, že se vám líbil, i přesto, že jsem zvolila netradiční kombinace barev. Klidně bych tuto mani doporučila k jakékoli jiné příležitosti, protože je elegantní a velmi líbivá. Zároveň bych chtěla moc poděkovat modeláži nehtů za poskytnutí laku Cuccio a pokud se vám líbil, seženete ho ZDE.

Vám přeji šťastné a veselé Vánoce, moc si je užijte a budu se těšit zase u dalšího článku!

12 komentářů:

  1. Nadhera, ja si lakovat nehtiky vanocne budu az zitra.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já už bych to na Štědrý den nestihla :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkný, Aničko. :) Ten Cuccio je vážně nádhernej. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Romanko a děkuji i za krásné přání k Vánocům :-) nějak nestíhám, tak děkuji alespoň takto :-*

      Vymazat
  3. Přesně! Uplně to vypadá jako gelové nehty! Moc super a ta bílá je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vážně super jako vždy. :-) Chtěla bych se zeptat, jak jsi spokojená s tím base coatem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, base coat je super, vydrželo mi to 3 dny a pak už jsem to nevydržela já a šlo to krásně sloupnout. Ani to na nehtu nebolelo nebo ho to nepoškodilo a hlavně to byla sranda to loupat :-D

      Vymazat
  5. Tyjo, máš můj obdiv. Opravdu povedené. Já bych na něco takového asi neměla trpělivost. Už několikrát jsem něco podobného zkoušela dělat doma, ale výsledek byl strašný. Právě proto na nehty mnohem raději chodím do tohoto studia https://beautiful-me.cz/ Odtud jsem se totiž ještě ani jednou nevracela zklamaná. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty třpytivé nehty jsou moc pěkné :-) Mně se takové laky na nehty také líbí :-) Nejsou s nimi nehty tak obyčejné :-) . Já používám buďto třpytivé laky, nebo zdobení na nehty , které je taky zajímavé a hlavně s ním můžu mít pokaždé jiné nehty. Stačí jen zapojit trochu fantazie a to mě baví :-) .

    OdpovědětVymazat