Stránky

čtvrtek 27. srpna 2015

Objednávka z modelaznehtu.cz

Ahojky, 

když Romanka pustila do světa zprávu, že na modelaznehtu.cz, vyprodávají laky Cuccio za 99 Kč, hned jsem šla lovit na jejich stránky a věděla, že neodejdu s prázdnou. Rozhodování to ovšem bylo těžké a vy se dneska můžete podívat, co jsem ukořistila. 

Copak asi skrývá balíček?


 Tadá :-D

 

Modrý lak Cuccio máme stejný s Romankou, měla jsem objednaný tento stejný, ale fialový, ale bohužel mi volali, že už ho nemají na skladě, abych si vybrala jiný. Tak jsem se trochu opičila. Toto je odstín Cobalt Cool a pochází z kolekce Precious Metals. A když jsem se s ním ještě večer mazlila, tak jsem zjistila, že ve víčku má zapínání a světýlko :-D. Takže si dovedete představit tu dětskou radost a nadšení.
 

Dalším lakem je opět Cuccio, který okukuju už dlouho. Jedná se o odstín Illumination a prodávají ho i v duo balení. V balení je s krásným modrofialovým Jamaica Me Crazy, se kterým vypadá úžasně a k němu je tenhle efekťák v mini lahvičce (3,75 ml), já ale potřebuju velkou (13ml) :-D. (ale nemá světýlko)



Co by to bylo za objednávku bez světlého, nude, tělového nebo růžového laku. Tenhle Life's A Peach byl nezbytnou součástí objednávky, protože tyhle odstíny ke mně prostě patří a já je snad nikdy nepřestanu mít ráda.



A od Cuccia se pomalu dostáváme ke konci, což bude vtip dne. Tak moc jsem googlila a rozhodovala a vybírala, až jsem si nakonec vybrala dva úplně stejné odstíny od China Glaze. Myslela jsem, že omdlím, když jsem to vybalila :-D. Jsou to odstíny Hang-Ten Toes a Pink Voltage. Nevadí, jsem zamilovaná do obou, protože tak zářivé a úžasné růžové ještě nemám a potřebovala jsem něco takového do sbírky. Tak proč ne rovnou dvakrát?

Pravda, jeden má malinko víc shimmer do modra a druhý malililinko víc zářivější do stříbrna.



A úplně nakonec vám ještě představuji nejúžasnější máslíčko s vůní granátového jablka a fíku, které nejen, že úžasně voní, ale taky krásně hydratuje a ruce nezanechává mastné. Všem určitě tyhle máslíčka doporučuji, jsou fantastická ve všech příchutích. A taková drobnost, zdobící kuličky, kterých není nikdy dost. Konečně mám víc velikostí, tak se snad těště na nějaký nail art, protože puntíky - to je moje! :-)



Taky jste si něco koupily? A na který lak se u mě těšíte nejvíc? 

Krásný den!

8 komentářů:

  1. Tak to je bomba objednávka, moc pěkný odstíny jsi objednala ♥ Jsem byla děsně zvědavá, tak mě potěšilo, že je tu už článek. :D Nejvíc se asi těším na nějakou pěknou kombinaci s tím Ilumination a samozřejmě na Life's A Peach. <3 S těmi ChG je to docela vtipný, ale tak zase jsou to moc hezký odstíny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, proto jsem s tím hnula :-D Já jsem byla úplně nedočkavá a furt vyhlížela pošťáka a pak jsem skákala do stropu, když to dovezl :-D no a už mám nalakovaného jednoho růžováka, jsem totálně zamilovaná :-D Hned ho dneska nafotím a asi brzy bude článek.

      Vymazat
  2. Ty modré vypadají skvěle! Těším se až je nafotíš na nehtech :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Už jsem nalakovala jednu Chinu, tu jsem musela zkusit hned, ale hned potom se chystám na modráky :-)

      Vymazat
  3. Laky na nehty vypadají fakt božky! :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. vďaka vám baby sa tento rok na jesennej Interbeauty budem sústrediť na značku Cuccio :-) Teším sa na príspevky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za to může Romanka :-D Ale je pravda, že já si této značky také nevšímala (byla na mě dost drahá), ale měním názor. Taky se na ní na našem veletrhu zaměřím :-D

      Vymazat