Stránky

neděle 26. dubna 2015

EBD UpTo X 10day - 01 Marchmallow

Ahojky!

Možná někdo zaregistroval a možná někdo ne, každopádně dneska vám tu chci ukázat novinku od EBD, která byla představena na veletrhu Interbeauty Prague 2015. Já jí mám možnost vyzkoušet díky laku zdarma za kupón na vstupence a také díky modeláži nehtů, která mi poskytla nějaké kousky jako dárek, za což mockrát děkuji!



O co vůbec jde?

Laky UpTo X jsou takzvanými hybridy, což znamená, že není třeba je vytvrzovat v UV/LED lampě, ale přesto by měly disponovat dlouhou výdrží. Fungují tak, že barevný lak spolupracuje s lakem vrchním a společně se na sebe  "navážou", tím vzniká vysoce lesklý finish s dlouhou výdrží a odolností. Takže pokud jste lak dostaly zdarma a nepoužíváte k němu speciální EBD Top Coat, nebude systém fungovat správně a lak se bude chovat jako úplně obyčejný a nemusí nutně vydržet to, co slibuje s Topem. 

Aplikace není vůbec náročná, povrch nehtu nemusíte zmatňovat ani brousit, stačí použít obyčejný primer nebo cleanser, které se používají pro odmaštění nehtu nebo utírání gelových výpotků a není třeba používat ani Base Coat. UpTo X jednoduše nalakujete ve dvou vrstvách barevného laku a zakončíte Top Coatem. Schnutí se mi zdálo rychlejší než u běžných laků a k odstranění stačí použít běžný odlakovač. 

Co se týká barev, tak si vyberete se škály asi 31 odstínů, která obsahuje krémovky, holografické odstíny i se shimmerem. Dále by měly zbystřit i ty, které preferují nezávadnou kosmetiku, protože jim určitě udělá radost, že laky jsou 5-free, což znamená, že neobsahují formaldehydovou pryskyřici, formaldehyd, toluen, dibutyftalát a kafr, navíc jsou bezlepkové a nejsou testované na zvířatech

Všechny laky mají 9 ml a plochý štěteček, který je celkem široký a pevný. 



A k laku samotnému, já jsem si jako první k nalakování vybrala odstín č. 01 Marchmallow, který jsem dostala zdarma ke vstupence. Původně jsem si myslela, že to bude klasická nude béžová, ale obsahuje celkem dost starorůžové, takže z obyčejného nude laku dělá zas trochu něco jiného. Lakování bylo celkem v pořádku, akorát mi trochu vadilo, že rychle schnul a dělal trochu jako brázdy, to přičítám podílu bílé a trošku hustší konzistenci a tvrdšímu štětečku. Hůř se mi i pak vykresloval u obloučků. Lakovala jsem dvě vrstvy a lak pak uschnul do takového nepěkného polomatna. To správné wow přišlo teprve až s Top Coatem, kdy lak dostal celistvý efekt, extra lesk a vypadal gelově. S výdrží já u laků moc problém nemívám.. Spíše než lak to nevydržím já a po 4 dnech potřebuji změnu a lakovat něco jiného. Takže deset dní to sice nebylo, ale těch 5 - 6 jsem s ním vydržela a až na malé drobné ošoupání na nějakých prstech mi přišel v pohodě. A to jsem s ním plela záhon a sázela ředkvičky :D.







Mně se tenhle lak moc líbí a myslím, že je využitelný snad na všechny příležitosti. Na nehtech vypadá opravdu moc pěkně. 

Všechny laky i s Top Coatem nebo v různých sadách můžete sehnat na modeláži - ZDE. A do 30. dubna je navíc seženete ve zvýhodněné akci, protože k barevnému dostanete Top Coat zdarma. 

Už jste zkoušely? A jaký odstín zaujal vás?

8 komentářů:

  1. Jéé, ten je krásnej ♥♥♥ Já zatím pořád zkouším, ale už bych fakt chtěla aspoň jeden dát na blog. :D A jsem na tom samozřejmě úplně stejně, lak by i vydržel, ale já ne. :)) Takže zkouším v týdnu práce, kdy se k focení stejně nedostanu a zatím jsem vydržela asi 4 dny...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se moc těším na to, až s nějakým přispěješ :) jsem zvědavá na tvůj výběr a poznatky! Já právě zkouším další, ale nevím, jak dlouho to vydržím :D holt úděl blogerek :D Moc děkuju, Romanko! :-*

      Vymazat
  2. Krasavec :) Jsem ráda, že ho mám. Vypadaná nalakovaný vážně skvěle..:) Mě vydržel 5 dnů potom už byl trošku jetý..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, povedl se :) Taky jsem ho měla asi 5 dní a nebylo to úplně jako čerstvé, ale myslím, že i tak si nemůžu stěžovat :) Děkuji.

      Vymazat
  3. Teraz si ma týmto krásavcom inšpirovala, nemusím premýšľať nad tým, ktorý si nalakujem, podobný odtieň som si nedávno kúpila a dnes aj pôjde na nechty :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda, určitě to bude vypadat skvěle. S takovou barvičkou neuděláš chybu :)) Děkuju moc!

      Vymazat
  4. To je nádhera! Já jsem si před chvílí koupila Pink Touch a jsem zvědavá jak dlouho vydrží.. akorát mám 3 vrstvy a pořád místy prosvítá + se mi ho docela špatně nanášelo (právě protože dělá štěteček stopy a někde tedy zůstává nanesený méně než jinde). :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některý jsou bohužel potvory, taky mám ještě jeden, který nejspíš nebude krýt :( Ale s tímhle jsem tedy byla moc spokojená, moc se povedl :) Tak doufám, že budeš spokojená taky :) A moc děkuju!

      Vymazat