Stránky

pátek 9. ledna 2015

Co nového za poslední měsíc?

Ahojky, 

tak měsíc je zas pryč a já jsem tu po Vánocích ještě s jedním šmejdícím článkem, co se mi doma nashromáždilo za prosinec až doteď. Vánoce už jste mohly vidět ZDE. A jelikož jsem měla narozeniny a v drogériích bylo plno akcí, sešlo se mi tu toho zase až až. Dokonce toho už mám tolik, že se mi to nevejde do šuplíku a pomalu se plní už druhý a musela jsem vymyslet nějaké řešení, abych to měla kam dávat. Takže včera tady byl pán, který mi přeměřil stůl a místo prostoru na bednu od počítače, která tam už dávno není, mi tam udělá takový vysněný mini helmer se čtyřma šuplíčkama.

První dva laky jste už mohly vidět TADY. Kupovala jsem je v akci za 69 Kč, což je z původních a přemrštěných asi 149,- příjemná cena.


Další jsem na blog taky už dávala, ale jen takto, nenalakovené. Zatím jsem se k tomu nedostala, protože laků mám nějak moc a nestíhám všechny zkoušet. Hlavně na ně zatím nebyla chuť. Jak jste mohly poznat, tak jsou pořízené v Tescu v F&F, což jsem vůbec netušila, že tam prodávají. Ale našla jsem je pověšené na jednom stojanu s oblečením, měli ještě červený a nude, ale tohle se mi líbilo víc.


A moje oblíbené drogérkové výprodeje + novinka od GS z řady Circus. 


V Rossmanu mají akci na Catrice, což se zas tak často nevidí, takže jsem hned ukořistila tenhle pískáč, po kterém pokukuju už pěkně dlouho. Z 89 Kč byl zlevněný na necelých 55 Kč. Je to odstín 04 Oyster & Champagne a snad ho tady brzy uvidíte. S jeho bráškou Call Me Princess jsem byla tak moc spokojená, že mám druhé balení, tak doufám, že tomu ani s tímhle nebude jinak.



 K růžovému pískáči od Rimmelu mi přibyl i tenhle modrý za 19 Kč.


Slavný Circus od GS v odstínu 07 Fire Artist už tady byl a ne jednou (TADY a TADY). Kupovala jsem ho v akci a nyní se, myslím, dá pořídit zase v akci, v Rossmannu mají 25% na celý sortiment GS a v tetě se, myslím, dá koupit za ccca 60 Kč.


Krásný kousek od Rimmelu za 19 Kč, ten už se zde také objevil a více si o něm můžete přečíst TADY.


A porcelánový povedený lak od Essence z limitky good girl BAD GIRL - 03 Who Am I?. Te už se tu také objevil, takže ho můžete prozkoumat blíže.


K narozkám jsem od miláčka dostala tyhle úžasný botičky, po kterých toužím už delší dobu. Od Vánoc se mi sešly už čtvery boty, což jsem si nekoupila za celý rok. Skříně mi už praskají ve všech jak s lakama, tak s botama, i s oblečením. A stejně toho mám pořád málo a věčně nemám co na sebe nebo co lakovat :D.


Strašně krásný dárek jsem dostala od přítelovo rodičů, což jsem vůbec nečekala. Parádní štětce Jessup, krásně měkoučké v luxusním bílém provedením. Jen ještě pořádně nevím, který na co je.. :D Malování se moc nedávám, většinou to jistí jen make-up a řasenka. Budu muset začít být více krásná. K tomu jsem ještě dostala poukaz do kadeřnictví, takže se ze mě stane asi úplně nová žena :D.



Dva laky od Miss Sporty - taky dárek k narozkám, pískový lak od Avonu v odstínu Crystalized Pink, který je spíš do nude barvy než růžový, ale i takové mám ráda. A štěteček na linky od Essence, který budu používat k začištění laku, protože ten, co jsem měla záhadně zmizel.. Asi mi tu schovává věci ten Němec.. Nějak nechápu, jak můžu ztratit štěteček, ale třeba ho ještě někde objevím. Nechtěla jsem žádný objednávat z netu přímo na nehty a v drogérkách takové věci moc nemají, tak musím prakticky využít, co je dostupné :D.



A nezbytně nutný a osvědčený odlakovač od Essence s vůní kokosu a papáji. Moc se mi líbí, že "má být" hydratační, což se mi na moje tvrdé a suché nehty hodí. Jestli ale fakt hydratuje, to ví bůh. Já jsem s ním nad míru spokojená a dá se sehnat v Globusu za 29 Kč. Každý měsíc si kupuju tak dvě balení, ale fakt to nepiju :D.


Tak to by bylo asi všechno, co by vás mohlo zajímat a přeju vám krásný podvečer :)

11 komentářů:

  1. Ten modrý Rimmel jsem dostala taky, přinesl mi ho Ježíšek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá dobře, asi ho zkusím nakombinovat s tím růžovým :)

      Vymazat
  2. Super nové láčky! A štětce jsou moc fajn..hlavně ty zakulacené (jsou super husté) a nebo ten do špičky..super na makeup i konturování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším, až vyzkouším :) zatím nemám odvahu a je mi líto to zaprasit :D ale k tomu to přeci je..

      Vymazat
  3. Ten od Catrice mám taky a je úplně super ;)
    A moc pěkný botky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším ještě víc, až ho budu lakovat :)
      Děkuju! :)

      Vymazat
  4. To jsou skvělé nové přírůstky. :) Nalákala jsi mě na ten odlakovač, asi se po něm poohlídnu. Jsem zvědavá na ten efektový od Miss Sporty, jeden z nich mám, ten světlejší a je naprosto famózní. :) Jo a podobné botky si plánuju pořídit, vypadají moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, Romčo, zkus. Mně moc vyhovuje, v podstatě už žádný jiný odlakovač nepoužívám. Občas ještě ten samý, ale růžový, ale ten má pomáhat, abys měla nehty tvrdé, což já mám až moc.. Pak je mám ještě víc křehké.. Já jsem hlavně zvědavá, s čím to nakombinuju :D Potřebovala bych mít tvůj cit pro kombinace :) Botky jsou úžasný, strašně se těším, až na ně bude počasí, teď je nechci zaprasit :D

      Vymazat
  5. Chjoooo, proč nemáme ve městě Rossmana?? Beeee, jet 30km pro ten božský lak od Catrice se mi fakt nechce, to by se mi sakra nevyplatilo :D
    Už se hrozně těšim na lakování. Před Vánocema se mi olámaly nehty a štěpily se, štěpily a ne a ne přestat. Mam malinký nehtový lůžka, tak musim počkat, až mi nehty povyrostou, jinak vypadají nalakovaný hrozně.....ale už se to rýsuje :o) Závidim ti tvoje tvrdý a suchý nehty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to možná lepší ho nemít tak blízko :D My ho máme taky ve městě, kde je to na prd s parkováním, takže se tam málokdy dostanu.. za to ho máme vedle ve městě, kam chodím do školy, takže už je automatická zastávka ze školy v Rossmannovi, většinou si pořídím buď něco za odměnu nebo bolestné za nezvládnutou zkoušku :D Zlo..
      Tak držím palce, aby se tvé nehty vzchopily! Kdyžtak, jestli mohu poradit, si zkus koupit v lékárně Biosil Plus, jsou to vitamínky na nehty, vlasy i pleť a po jednom balení by se měly zlepšit, stojí to asi 79 Kč, já jednou za čas taky vyzobu balení..

      Vymazat
    2. Biosil je úúúúžasná záchrana, použivam ho už asi třetím rokem. Je to taková moje malá závislost :o) Oni ty nehty na druhou stranu asi jednou za čas potřebujou ostříhat, aby se od toho věčného lakování zregenerovaly......alespoň už nemaj tu ohavně zažloutlou barvu, k něčemu to bylo přece jen dobrý :o)
      A jinak přeju, aby tvůj parádní blog v roce 2015 vzkvétal a ať máš čim dál tim víc čtenářů a fanoušků!!!

      Vymazat