Stránky

neděle 21. prosince 2014

Golden Rose Jolly Jewels 111

Krásnou zlatou neděli, 

už bych taky měla přispěchat s nějakým vánočním nail artem nebo alespoň přispět nějakou vánoční barvou, protože Vánoce už jsou opravdu za dveřmi. Nějak mi přijde, že rok, co rok toho stíhám míň a míň a mám před Vánocema míň a míň času. Proto přispívám opravdu jednoduchým nail artem, který zvládne každý a třeba někoho inspiruji a udělá si právě tyhle nehty ke stromečku.

Když už je řeč o tom stromečku, tak právě on mi byl inspirací. Není to sice nic originálního nebo něco, co přede mnou někdo nevymyslel, ale stromeček je prostě klasika a k Vánocům neodmyslitelně patří. Navíc už jsem dlouho chtěla vyzkoušet lak, který jsem si pořídila na Interbeauty, a o kterém už psala Romanka (tu). K mému nail artu se mi skvěle hodil. Nejen, že je Jolly Jewels 111 chladně a mrazivě modrý, ale ještě obsahuje zlaté glittry, které evokují ozdoby na stromečku. Ve svém příspěvku Romča doporučovala, aby se pod lak použil modrý podklad, já jsem tedy dala na její rady, protože jsem sama byla zvědavá, jak to bude vypadat. 

Pod Jolly Jewels jsem nalakovala Raindrop od NYC. Na prostředníček a prsteníček jsem nalakovala zase bílou Chinu Glaze - White on White, která je teď u mě využívána při každém druhém lakování a můžu na ní pět jen samou chválu - zamilovala jsem si tuhle bílou. Tyhle dvě barvy, které jsem nechala uschnout, mi posloužily jako podklad pro další malování. Modrý Raindrop jsem přelakovala v jedné vrstvě Jolly Jewelsem. Můžu říct, že se nelakoval úplně špatně, ale člověk si s tím musí trošku pohrát, aby rozmístil glittry jakš takš rovnoměrně. Na úzký a delší štěteček jdou glittry nabírat krásně, ale mají tendenci se buď pustit všechny najednou nebo zůstat po kupě na štětečku. Když je ale dostanete na nehet, tak se pěkně rozmisťují. Na prostředníček a prsteníček jsem použila nail artovou pásku, kterou jsem nalepila do tvaru stromečku a vybarvila. Hned, jak jsem vykreslila stromeček, jsem pásku sundala. S touhle technikou jsem dlouho bojovala, než jsem jí vychytala, většinou jsem pásku sundavala moc pozdě a lak se potrhal nebo kousky zůstaly na pásce. Taky musíte mít úplně suchý podkladový lak, abyste si do něj nerýply. Nakonec jsem všechny nehty přelakovala top coatem a na stromeček nasadila hvězdičku. 









Tenhle nail art je asi spíš zimní než vánoční, ale třeba budu někomu inspirací a uvidím stromečky i v jiných barvách a provedeních. 

Působí už na vás vánoční atmosféra? A jaké se budete dělat nehty ke štědrovečernímu stolu? :)

12 komentářů:

  1. ty jsou hezky vánoční, asi si taky takové udělám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jak to s nehtíkama dopadlo nakonec? :)

      Vymazat
  2. Super! Viděla jsem už na IG, velmi vydařená mani @

    OdpovědětVymazat
  3. To je zase tak krásný ♥ Mohla bys nám tím přivolat sníh, tak je to mrazivý. :) Stromeček jsi pojala originálně a to se mi moc líbí. No a s modrým podkladem ten JJ nemá chybu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuuuu!! :) Dneska nám tady napadlo asi 10 cm sněhu, tak jsem se konečně dočkala, akorát ta zima leze za nehty :(

      Vymazat
  4. To je skvělý a moc se mi líbí, že tam nejsou klasický Vánoční bervy :) jo a nejsi v tom sama, taky toho stíhám míň a míň :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to hrozný s tim časem.. utíká víc a víc. Děkuju moc, Hani :) jsem ráda, že se ti líbí.

      Vymazat
  5. Pri týchto stromčekoch ma baví sledovať kombinácie, či už farebné, alebo s ostatnými nechtami :-) A táto tvoja mrazivá sa mi páči veľmi!!!

    OdpovědětVymazat