Stránky

sobota 30. srpna 2014

Gabriella Salvette - 110

Krásný víkend! 

Doufám, že si poslední prázdninový víkend užíváte. Já bych vám ho ještě ráda zpříjemnila druhým kouskem z bazarového výprodeje GS. Už jste si mohly všimnou TADY první 117ky a dneska je na řadě druhý - 110ka. 


Tenhle odstín je vážně vyvedený, je to krásná fialová. Nedovedu jí rozložit asi víc, než, že je tmavší a na nehtech ve stínu měla studený podtón. Na sluníčku to je zase naopak. Chvíli jsem si myslela, že bych mohla říct, že je to ostružinová barva. Pak jsem se ale vyfotila s ostružinou a teda ostružina vypadá jinak :D. Kdo ví, z fotek uvidíte samy. S lakováním nebyl vůbec žádný problém. Pěkně kryje, já jsem si dala pro šťavnatost jako vždy dvě vrstvy a s top coatem byl za chvilku suchý. Navíc uschnul do oslňujícího lesku a na nehtech vydržel čtyři dny, dokud jsem nelakovala jiný. Dolu šel vcelku neporušený a moje obavy se nenaplnily -  neobarvil kůžičku okolo a vůbec můžu říct, že je to moc pěkný a poslušný lak, který jsem sehnala za 39,90. Takže komu se líbí, neváhejte a utíkejte ulovit ještě poslední kousky tohoto odstínu.










 

12 komentářů:

  1. jak se ti krásně lesknou a barvička je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krásná barvička, i když musím říct, že už mám zas nějak "přefialkováno" a tuhle barvu uložím na chvilku k ledu :-) Jinak chystám článek na astoráckej tc, je to fakt první věc, která funguje, viď?!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už taky s fialovou končím :D Jenže za ty peníze to neber, když to tak smutně na tebe kouká.. Tak to se moc těším na článek, já pěji jen ódy, protože je to úžasná věc, už si to asi ani neumím představit bez zalakování Astorem.. a nečekaně opravdu funguje :)

      Vymazat
  3. Opět krása a jak ti sluší. :) Fotky jsou super, dobře se mi kochalo. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera ty fotky :) a tom že je to vážně krasavec netřeba slov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel ze sebe poslední dobou vydává maximum :D Má totiž přísnou a náročnou modelku :D Jsem moc ráda, když se fotky líbí :)

      Vymazat
  5. Nádherná barva, super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. teda Anisku, normálně si mne nalákala a asi se po té barvě budu muset mrknout v drogérii :-) Snad ji ještě stihnu, protože vypadá naprosto parádně.

    nail polish - nail art blog Mikrosvět by Ellen

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný odstín a doma ho asi nemám..no mrknu po něm, ale asi už ho nestihnu. Krásné fotky! ;)

    OdpovědětVymazat