Stránky

středa 30. července 2014

Dorothy L Nail Polish 117

Ahojky, 

právě nastal čas onoho slibovaného dalšího kousku od moře. S tím prvním jste se mohly seznámit ZDE. Tentokrát se ale jedná o světle fialový odstín namíchaný s něčím na co nemůžu přijít. :D Mně to tedy alespoň tak připadá. Pokud přijdete na jinou kombinaci nebo rozlousknete, co je to za barvu, tak mi to napište, já v tom moc dobrá nejsem. 




Na nehtech není moc nápadný, ale za to moc hezký. Je to zvláštní podívaná, protože není ani tolik světlý jako ty méně nápadné laky a přitom mi přijde, že je špatně vidět a s nehty splývá. Asi vám přijde, že blábolím, ale mám z něj rozporuplné pocity. Nemůžu se rozhodnout co vidím a co ve mě evokuje. Nic to ale nemění na tom, že na nehtech se mi opravdu líbí a 9 ml za 1€ je krásná koupě. Navíc s jeho vlastnostmi si můžu chrochtat. Má moc příjemnou konzistenci i pigmentaci. Štětečku také nemůžu nic vytknout a schnutí i výdrž zvládá na jedničku. Za v přepočtu cca 27 - 28 Kč strká do kapsy nejeden drogerkový lak. Krásně posloužil i jako podklad pro můj další objev a na ten se můžete těšit zase příště. 












6 komentářů:

  1. nadherny serikovy, presne taky momentalne hladam, dobra kupa....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc hezký, děkuji. Třeba se podaří sehnat i u nás podobný :)

      Vymazat
  2. Hezký odstín. Na mě působí jako kdyby byl míchlý kapkou hnědé, ale to zas možná blábolím já. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele teď mi asi nebudeš věřit, ale původně jsem v článku měla, že mi přijde s kapkou béžové, ale smazala jsem to :D :D Protože jsem myslela, že zase blábolim, ale nakonec to vypadá, že tam asi fakt něco takovýho bude, když to vidí i Hanka :)

      Vymazat
  3. Líbí se mi a taky v něm asi vidím kapku hnědé jak Romča :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pěkná barva, nehtům sluší. Mně to taky tak přišlo, že má v sobě hnědou, tak snad nejsem zas tak slepá :D

      Vymazat