Stránky

úterý 21. ledna 2014

Gabriella Salvete Stars - 07 Princess

Ahojte, tak dneska chci psát o populárním laku od Gabriellky Stars - 07 Princess. Jak jsem již psala, tak laky od GS jsou jedny z mých oblíbených, takže jsem se těšila, že vyzkouším i tento pískáč. Jelikož jsem čekala něco podobného, jako 01 Lila, byla jsem malinko zklamaná.

Jak už název napovídá je tento lak, dle mého názoru, opravdu pro princezny. Četla jsem již hodně recenzí a většinou jsem se dočetla, že na lak se chytají nečistoty a je brzy špinavý. Proto jsem ho poprvé vyzkoušela o víkendu, kdy jsem se nikam nechystala, byla jsem doma a neplánovala nic dělat. Jenže i přesto jsem mu dala zatěžkávací zkoušku. Vaření a škrábání brambor mu dalo celkem zabrat. No a dílo dokonala pizza. Dneska už mám lak v trochu jiném odstínu.

Jinak ale musím říct, že tento odstín je opravdu krásný po nalakování, taková opravdu princeznovská růžová s modrým shimmerem, který je teda kupodivu vidět pořád. (I když jsou nehty špinavé :-D). Nevím proč, ale připomnělo mi to ty růžovoučký marshmallouwky od Hariba nebo třpytící se sníh. V první vrstvičce tedy moc nekryl, dávala jsem 3, až potom jsem byla spokojená. Jinak tedy nevím, jestli je to kus od kusu, ale na mě byl lak moc tekutý a hodně mi stékal a zálezal, kam neměl. Uschnul poměrně rychle do pěkné pískové textury. (Jak přítel řekl, taková krásná omítková :-D).









A co Vy? Máte tento lak a popřípadě jaké máte zkušenosti? Nebo Vás naopak vůbec neláká?

Žádné komentáře:

Okomentovat